zondag 12 april 2020

D66 Amstelveen: blijf elkaar steunen in tijden van corona. Juist nu.

Het coronavirus zet ons doen en laten op zijn kop en vraagt om veel creativiteit. D66 Amstelveen is trots op iedereen die hard werkt om de stad draaiende te houden. Zoals onze schoonmakers, thuiszorgmedewerkers, artsen, logistiek managers, wijkverpleegkundigen, verzorgenden, koks, verpleegkundigen in het ziekenhuis of verpleeghuis, huisartsen, ambulancepersoneel, mantelzorgers en hulpverleners in de geestelijke gezondheidszorg. Jullie staan vooraan in het gevecht tegen het coronavirus. Enorm bedankt voor het fantastische werk dat jullie doen. Blijf sterk! Wij zullen ons ook sterk blijven maken voor de zorg, zoals wij altijd deden, doen en zullen doen.

Ook onze grote waardering voor scholen, leraren en kinderopvangorganisaties. Wat leveren jullie ongekende prestaties rondom het thuisonderwijs en de noodopvang. Jullie maken meer dan ooit het verschil voor onze jeugd. Onze wethouder Onderwijs Frank Berkhout staat altijd voor jullie klaar.

Tenslotte ook onze steun voor onze lokale ondernemers. Jullie ervaren de impact van de Rijksmaatregelen om het virus in te dammen aan den lijve. Het stilstaan van het werk en mogelijke omzetverlies kunnen aderlatingen zijn. D66 Amstelveen steunt jullie in deze moeilijke tijd. Tegelijkertijd inspireert jullie creativiteit ons. Onze wethouder van Economische Zaken Floor Gordon houdt nauw contact met jullie en blijft dat doen.